#15 Cynthia Mak: klantcontact als kans voor verbinding
Ze lijkt misschien een vreemde eend in de bijt voor deze podcast: ondernemer in klantcontact, award-winnaar, het brein achter het Contact Framework, en columnist over klantenservice. Maar luister goed – want wat Cynthia Mak zegt over klanten, gesprekken en emoties gaat over iets veel groters: verbinding.
Precíes waar deze podcast over gaat.
Cynthia is expert in klantcontact én groot voorvechter van menselijkheid in organisaties. Want wat gebeurt er als iemand belt met een probleem, boos is of zich onbegrepen voelt? Precies: dan ontstaat er een kans op échte verbinding. Mits je weet hoe...
In deze aflevering hoor je onder andere:
- Wat organisaties kunnen leren van hoe we als mens verbinding maken
- Waarom een klantcontactmedewerker eigenlijk een gids is, geen klaagmuur
- Hoe je een cultuurverandering in gang zet (zonder heilige huisjes te sparen)
- Waarom veel organisaties hun ‘berg met goud’ links laten liggen
- De rol van persoonlijke ontwikkeling en lef in leiderschap
- Wat Cynthia zelf leerde van haar overstap naar het ondernemerschap
- Hoe we technologie kunnen inzetten zonder het menselijke te verliezen
Een gesprek vol inzichten, parallellen en eerlijke verhalen uit de wereld van klantcontact – wat eigenlijk gewoon over mensen en verbinding gaat 😉
--
Cynthia volgen op LinkedIn? https://www.linkedin.com/in/cynthia-mak-msc/